חזן התלונן על זועבי: "פגעה בביטחון ישראל"

איתי גדסי No Comments on חזן התלונן על זועבי: "פגעה בביטחון ישראל"

חה"כ אורן חזן הגיש הבוקר תלונה לוועדת האתיקה כנגד חה"כ חנין זועבי | התלונה הוגשה לאחר שחה"כ זועבי קראה במטה האו"ם בניו יורק ל"מיליוני פלסטינים לצעוד לירושלים"

ח"כ אורן חזן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורן חזן הגיש תלונה לוועדת האתיקה בה מבקש להטיל על "מחבלת המרמרה" כהגדרתו, ח"כ חנין זועבי, את העונש המקסימלי שיש בסמכותה להטיל מאחר ובקריאתה זו כחברת כנסת היא לא רק פגעה בכבודו של המשכן אלא אף פגעה באופן ממשי בביטחונה של מדינת ישראל, שמשלמת לה את משכורתה, והפרה את חובת הנאמנות שאמורה להיות לה.

בנוסף לכך, לטענתו של חה"כ חזן, על ועדת האתיקה להקל בעונש שהוטל עליו בעקבות תקיפתו את חה"כ זועבי וחברי כנסת נוספים מהרשימה המשותפת לאור כך שכעת מוכח ביתר שאת כי טענותיו ופעולותיו נגדם בגין היותם תומכי טרור הן נכונות ועל כן לא היה מקום להענישו באופן כה חמור.

חה"כ חזן אמר: "אין זו הפעם הראשונה שאני עותר לוועדת האתיקה על מנת להעניש את המחבלת זועבי – בפעם האחרונה עשיתי זאת לאחר שאמרה במהלך דיון של ועדה בכנסת כי חיילי צה"ל הם רוצחים. בתגובה, ועדת האתיקה פטרה אותה כמעט במתן צל"ש".

עוד הוסיף חה"כ חזן כי "זו ועדה שמניעיה עלומים ואינם מידתיים ובמידה והיא לא תטיל על חה"כ זועבי את העונש מקסימלי, בכוונתי לעתור נגדה לבג"צ".



0 תגובות